Paulína Pszczólková

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

I. Úvodné ustanovenia a vysvetlenie účelu všeobecných obchodných podmienok

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej tiež uvádzané len skratkou „VOP“) platia pre nákup on-line meditácií, on-line jogových lekcií, on-line vzdelávacích programov, tj digitálneho obsahu, vstupeniek na jogové, či meditačné akcie a workshopy (v ďalšom texte všetko tiež ako „produkt“,„produkty“) cez webové rozhranie www.womanessence.sk. Poskytovateľom a prevádzkovateľom webu je Paulína Pszczólková so sídlom Rozdělov 126, Chyňava, PSČ: 267 07, IČO: 17265908 zapísaná v živnostenskom registri (ďalej len „Poskytovateľ“).
  2. Nákup produktov prebieha na základe Kúpnej zmluvy uzatváranej medzi Poskytovateľom (ako Predávajúcim) a Kupujúcim. Proces uzatvárania Kúpnej zmluvy je podrobne popísaný v čl. III. VOP. Tieto VOP sú dokumentom, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy a podrobne uvádza a vysvetľuje práva a povinnosti oboch strán Kúpnej zmluvy, teda Kupujúceho aj Poskytovateľa. Poskytovanie workshopov prebieha na základe Zmluvy o poskytovaní služieb uzavretej medzi Poskytovateľom a Klientom (ako príjemcom služby). Aj proces uzatvárania tejto zmluvy je popísaný podrobne nižšie v týchto VOP, v čl. III. Ak sa vo VOP používa iba pojem „Zmluva“, rozumie sa tým ako Kúpna zmluva, tak Zmluva o poskytovaní služieb. Dojednania, ktoré sú v Kúpnej zmluve alebo Zmluve o poskytovaní služieb odlišná od ustanovení VOP, majú prednosť (teda text Zmluvy je nad textom VOP).
  3. VOP obsahujú informácie, ktoré potrebujete mať k dispozícii ešte pred tým, než u mňa ako Poskytovateľa nakúpite vybrané produkty alebo objednáte služby. Prosím, prečítajte si VOP starostlivo a v prípade, že k nim budete mať pripomienky či otázky, kontaktujte ma ešte pred odoslaním objednávky (tj. pred kliknutím na tlačidlo „Odoslať“). Kontakty nájdete v čl. II. VOP. Tým, že kliknete na tlačidlo „Odoslať“ a predtým zaškrtnete políčko súhlasu s obchodnými podmienkami mi dávate signál, že ste VOP videli, čítali a súhlasíte s takým priebehom nákupu a spoluprácou, akú tu popisujem.
  4. Vo VOP máte k dispozícii všetky podstatné informácie. Tu je podrobnejší obsah:

Obsah VOP:

  1. Úvodné ustanovenia a vysvetlenie účelu všeobecných obchodných podmienok
  2. Dôležité pojmy (definícia)
  3. Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy 
  4. Cena produktov a platba  
  5. Dodacie a storno podmienky
  6. Údaje o funkčnosti digitálneho obsahu a jeho súčinnosti s hardwerom a softwerom a ochrana autorských práv
  7. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
  8. Záruka, práva z chybného plnenia, reklamácie
  9. Vybavovanie sťažností, riešenie spotrebiteľských sporov
  10. Záverečné ustanovenia

II. Dôležité pojmy (definícia)

PREDÁVAJÚCÍ

Predávajúcim je: Paulína Pszczólková

IČ: 17265908

S místem podnikání: Rozdělov 126, Chyňava, 267 07

Zapsaný v živnostenském rejstříku na Úrade v Beroune.

Kontaktní telefon: +420 730 959 461

Adresa pro doručování elektronické pošty: Rozdělov 126, Chyňava, 267 07 

KUPUJÚCI. Kupujúci je ten, kto prostredníctvom webového rozhrania www.womanessence.sk uzavrie so mnou ako Predávajúcim Kúpnu zmluvu, a tým kúpi niektorý z online produktov alebo si zakúpi účasť na živej akcii. Kupujúcim môže byť podnikateľ (podnikajúca fyzická osoba – OSVČ alebo právnická osoba, napr. s.r.o. alebo akciová spoločnosť) alebo spotrebiteľ.

SPOTREBITEĽ. Spotrebiteľom sa podľa zákona rozumie fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu povolania. Pokiaľ ste fyzická osoba a do objednávky uvediete IČO, budem mať za to, že Kúpnu zmluvu uzatvárate ako podnikateľ, a nie ako spotrebiteľ.

SPOTREBITEĽSKÁ ZMLUVA. Je to Kúpna zmluva, v ktorej ako Kupujúci vystupuje spotrebiteľ. Podľa platných zákonov je spotrebiteľ viac chránený ako Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom. Súčasne má predávajúci aj viac povinností voči spotrebiteľovi ako voči inému Kupujúcemu a je povinný poskytnúť spotrebiteľovi informácie stanovené ako občianskym zákonníkom, tak zákonom na ochranu spotrebiteľa. Ak je Kupujúcim iná osoba ako spotrebiteľ, neužijú sa tie ustanovenia VOP, ktoré slúžia výhradne pre ochranu spotrebiteľa.

ZMLUVA UZAVRETÁ DISTANČNÝM SPÔSOBOM. Je to taká Kúpna zmluva, ktorá je uzatvorená prostredníctvom PROSTRIEDKOV KOMUNIKÁCIE NA DIAĽKU, tj je uzatvorená bez toho, aby sa Predávajúci a Kupujúci museli osobne stretnúť, pretože ju uzatvárajú cez webové rozhranie alebo prostredníctvom mailovej komunikácie, telefonicky alebo s využitím obdobných komunikačných prostriedkov. Náklady spojené s využitím prostriedkov komunikácie na diaľku (najmä náklady na internetové pripojenie a telefónne hovory) si hradíte sami a nelíšia sa od bežnej sadzby účtovanej vašim operátorom, resp. poskytovateľom internetového pripojenia. Učinením objednávky výslovne súhlasíte s využitím prostriedkov komunikácie na diaľku.

ROZHODNÉ PRÁVNE PREDPISY. Sú to platné právne predpisy, ktorými sa riadi vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim. Ide najmä o zákon č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník (ďalej tiež len „NOZ“) av prípadoch, keď je Kupujúcim spotrebiteľ, je to aj zákon č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa.

III. Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

Ako Klient objednávate produkty aj workshopy zásadne cez webové rozhranie, tj cez objednávkový systém na webových stránkach, vyplnením tu umiestneného formulára.

1. POPIS PRODUKTOV A SLUŽIEB. Na webovom rozhraní www.womanessence.sk nájdete všetky moje produkty aj služby, vrátane produktov poskytovaných zadarmo, s podrobným popisom ich formy, obsahu, s uvedením, pre koho sú určené a aký prínos od nich môžete očakávať. Všetky prezentácie produktov a služieb uvedené na webovom rozhraní sú informatívneho charakteru. Ako Poskytovateľ nie som povinná uzatvoriť Zmluvu ohľadom týchto produktov a služieb. Ustanovenie § 1732 ods. 2. NOZ sa nepoužije.

2. OBJEDNANIE PRODUKTOV a WORKSHOPOV (s termínom konania už uvedeným na webovom rozhraní): Pre objednanie cez webové rozhranie slúži objednávkový formulár, kde ako Klient vyplníte svoje kontaktné údaje (meno, priezvisko, mail, informácie o objednávanom produkte či workshopu).

Pred odoslaním objednávky vám je umožnené skontrolovať a meniť údaje vložené do objednávkového formulára a prípadne ešte opraviť vzniknuté chyby a nezrovnalosti. Objednávku odošlite kliknutím na tlačidlo „Odoslať“. O obdržaní objednávky vás budem informovať mailom zaslaným na vašu elektronickú adresu, ktorú ste zadali v objednávke. Informácie o obdržaní objednávky je zasielaná automaticky a nejedná sa o prijatie objednávky z mojej strany, pokiaľ to nie je v tomto potvrdení výslovne uvedené. Ak nie je v potvrdení uvedené, že objednávku prijímam, zašlem vám informáciu o prijatí objednávky v následnom mailu. Do okamihu, kým je vám doručené potvrdenie o prijatí vašej objednávky, je možné telefonicky alebo mailom (na adresu uvedenú v čl. II. VOP) objednávku zrušiť. Doručením potvrdenia o prijatí objednávky na vašu elektronickú adresu uvedenú v objednávke je Zmluva týkajúca sa produktu uzavretá. Akékoľvek zmeny uzavretej Zmluvy (vrátane zrušenia objednávky) sú potom možné len na základe dohody so mnou. V pochybnostiach vás môžem kontaktovať za účelom overenia pravosti objednávky a ak sa nepodarí pravosť objednávky overiť, má sa za to, že objednávka vôbec nebola podaná a takou objednávkou sa naďalej nezaoberám. Objednávať produkty cez webové rozhranie alebo mailom je možné 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Upozorňujem však, že výnimočne môže dôjsť k dočasnej nedostupnosti webu v dôsledku nutnej údržby webu alebo v dôsledku okolností, za ktoré nezodpovedám, ako sú výpadky pripojenia k internetovej sieti.

3. Zmluva aj VOP sa uzatvárajú v slovenskom jazyku. Zmluva sa uzatvára v elektronickej podobe, tvorí ju vaša objednávka, jej prijatie z mojej strany a tieto VOP. Zmluvu archivujem v elektronickej podobe, nie je prístupná.

IV. Cena produktov a platba

1. CENA PRODUKTOV A SLUŽIEB. Pri jednotlivých položkách produktov a pri workshopoch je na webovom rozhraní uvedená aj ich cena. Ceny sú platné po celú dobu, kedy sú na webovom rozhraní uvedené. Ceny workshopov zahŕňajú náklady spojené s realizáciou akcie, teda aj náklady na prenájom priestorov vč. technického vybavenia, organizačné a materiálové zaistenie, autorské poplatky, pokiaľ nie je uvedené inak v popise akcie. Jedná sa o konečné ceny, pretože s vzhľadom na charakter produktov a služieb (tj workshopov) nevznikajú náklady na dopravu ani iné náklady spojené s ich dodaním.

2. Dojednanou kúpnou cenou či cenou za účasť na workshope (ďalej len „cena“) je cena uvedená u produkte či služby v okamihu odoslania vašej objednávky (uvedená v odoslanom objednávkovom formulári). Pokiaľ by došlo k zjavnej chybe pri uvedení ceny na webovom rozhraní (tým je myslený predovšetkým preklep, chyba pri zadávaní cien) alebo obdobnej chybe v procesu uzatvárania Zmluvy, potom nie som povinná vám za takú zjavne chybnú cenu produkt alebo službu dodať, a to ani v prípade, že došlo k automatickému potvrdeniu o prijatí objednávky. V prípade, že by už došlo z vašej strany aj k úhrade tejto zjavne chybnej ceny, som oprávnená od Zmluvy odstúpiť. Ak dôjde k zmene ceny v čase medzi odoslaním vašej objednávky a jej potvrdením z mojej strany, platí cena platná v okamihu odoslania objednávky, ak nedôjde medzi nami k inej výslovnej dohode.

3. Ak nie je medzi nami výslovne dohodnuté inak, som povinná vám produkt či službu dodať až po úplnom zaplatení dohodnutej ceny. Do okamihu úplného zaplatenia kúpnej ceny zostáva produkt v mojom vlastníctve.

4. SPÔSOB PLATBY. Dohodnutú cenu je možné uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:

Bezhotovostne bankovým prevodom na môj bankový účet: pokyny k platbe, v podobe zálohovej faktúry, obdržíte v maile potvrdzujúcom prijatie objednávky. Pri platbe, prosím, nezabudnite uviesť príslušný variabilný symbol, aby mohla byť platba rýchlo spárovaná a produkt čo najskôr dodaný.

5. SPLATNOSŤ KÚPNEJ CENY. V prípade bezhotovostného prevodu je cena splatná do 3 dní od potvrdenia prijatia objednávky. Dátum splatnosti je uvedený v pokynoch k platbe, v zálohovej faktúre. V prípade workshopu musí byť cena uhradená tak, aby najneskôr tri pracovné dni pred konaním workshopu bola pripísaná na môj bankový účet. Kúpna cena je považovaná za zaplatenú v okamihu, keď je príslušná čiastka pripísaná na môj bankový účet.

Ustanovenie § 2119 ods. 1 NOZ sa nepoužije.

Produkty ani workshopy nie je možné hradiť formou splátkového kalendára.

V.
A. Dodacie a storno podmienky produktov (digitálneho obsahu, vstupeniek)

1. SPÔSOB DODANIA PRODUKTU. Pri kúpe digitálneho obsahu bude odkaz na ich stiahnutie či spustenie dodaný po zaplatení kúpnej ceny na vami v objednávke oznámenú mailovú adresu. Pri kúpe vstupenky na akciu sa za vstupenku chápe uhradená faktúra, tá Vám bude dodaná po zaplatenií kúpnej ceny na vami v objednávke oznámenú mailovú adresu.

2. PRENOSNOSŤ VSTUPENKY. Vstupenka (uhradená faktúra) na akciu je platná pre osobu uvedenú v objednávke. Ak sa akcie nemôžete zúčastniť, môžete namiesto seba vyslať náhradníka – prenechať mu svoju vstupenku. V prípade prenechania vstupenky náhradníkovi mi prosím mailom alebo telefonicky túto skutočnosť oznámte.

3. DODACIA LEHOTA. Ak je platba vykonávaná bežným bankovým prevodom, bude produkt dodaný najneskôr do 3 pracovných dní po tom, ako bude platba pripísaná na môj bankový účet.

4. NÁKLADY NA DOPRAVU. S ohľadom na charakter produktov nevznikajú náklady na dopravu.

5. Po dodaní produktu si, prosím, čo najskôr skontrolujte funkčnosť a dostupnosť obsahu, a ak zistíte nedostatky alebo vady, kontaktujte ma prosím, aby som mohla vykonať nápravu. Podrobnosti sú uvedené v čl. VIII týchto VOP.

6. Digitálny obsah vyžaduje plnú funkčnosť, aby ste mali k dispozícii hardvérové a softvérové vybavenie umožňujúce prehrávanie audio súborov .mp3 a video súborov, zároveň otváranie súborov pdf. (podrobnosti obsahuje čl. VI. VOP).

B. Dodacie a storno podmienky workshopov

1. SPÔSOB DODANIA: Workshop bude dodaný (uskutočnený) podľa podmienok uvedených v popise akcie na webovom rozhraní alebo individuálne dojednaných. Klient má právo absolvovať workshop za podmienky riadnej úhrady celej ceny. Ako Poskytovateľ som oprávnená zmeniť jednostranne podmienky klientom zvolenej akcie napr. čas konania, miesto konania v rámci rovnakej obce/mestá, pričom vás o tom samozrejme čo najskôr informujem. Zodpovedám aj za to, že zmenou podmienok nebude dotknutý účel workshopu. Workshop sa uskutoční iba v prípade, že si ju objedná a uhradí minimálny počet záujemcov stanovený Poskytovateľom. V opačnom prípade či zásahu vyššej moci si vyhradzujem právo workshop zrušiť. V takom prípade všetkých prihlásených účastníkov budem včas informovať.

2. MOŽNOSŤ ÚČASTI NÁHRADNÍKA: Na workshop môžete namiesto seba vyslať náhradníka v prípade, že sa z vážnych dôvodov nemôžete ako Klient objednaného workshopu zúčastniť. V prípade vyslania náhradníka mi prosím čo najskôr mailom alebo telefonicky túto skutočnosť povedzte.

3. INFORMÁCIE: Klient, Poskytovateľ aj prípadný ďalší lektor zúčastňujúci sa workshopu berú týmto na vedomie, že všetky informácie, ktoré o sebe vzájomne účastníci aj lektor pri workshope získajú, sú pokladané za veľmi dôverné a citlivé a s ako takými budú s nimi nakladať.

C. Ďalšie podmienky živých akcií a workshopov

1. ZODPOVEDNOSŤ V PRIEBEHU AKCIE ČI WORKSHOPU: Klient je v celom priebehu vzdelávacej akcie za seba, svoje rozhodnutia a svoje konanie voči sebe i ostatným plne zodpovedný. Každý Klient berie na vedomie, že počas akcie môže dochádzať k fyzickému, psychickému či emocionálnemu zaťaženiu. Poskytovateľ sa vzdáva akejkoľvek zodpovednosti. Tieto akcie nie sú náhradou za lekársku či psychoterapeutickú starostlivosť. V prípade, že ktorýkoľvek účastník v priebehu akcie podstupuje akýkoľvek druh liečby, zaväzuje sa informovať lektora o tejto skutočnosti a o charakteru ťažkostí, ktoré sú dôvodom liečby. Zároveň sa odporúča účasť (najmä lekcie jógy) konzultovať so svojím ošetrujúcim lekárom. Každý účastník je zodpovedný za prípadné škody spôsobené sebe alebo ďalším Klientom svojim neuváženým či iným správaním či za škody ním spôsobené na majetku a zariadenia priestorov, ktoré používa v priebehu konania workshopu.

2. MOŽNOSŤ VYLÚČIŤ KLIENTA Z ÚČASTI: Klienti sú povinní pri účasti na akcii či workshope nenarušovať jeho priebeh, pričom za rušenie je považovaný aj neskorý príchod. Som oprávnená Klienta vylúčiť z účasti na workshope alebo jeho časti v prípade, že Klient nerešpektoval tieto VOP a v dôsledku toho, akokoľvek poškodil priebeh workshopu, ostatných Klientov či lektora alebo v prípade, že bude priebeh akcie, resp. jednotlivých stretnutí narúšať nevhodným správaním (tj správaním proti pravidlám slušného spolužitia). V prípade vylúčenia Klienta z workshopu nemá Klient nárok na vrátenie už zaplatenej ceny, a to ani jej časti.

3. STORNO PODMIENKY: V prípade, že by workshop bol zrušený z dôvodov na mojej strane a vy ako Klient ste už cenu hradili, obdržíte do 14 dní odo dňa, kedy bude rozhodnuté o zrušení akcie, späť celú zaplatenú čiastku, pokiaľ sa výslovne nedohodneme na použití platby na náhradnú akciu podľa vášho výberu či na inom riešení. Ak nebude dohodnuté inak, bude vám platba vrátená rovnakým spôsobom ako bola prijatá. Ako Klient ste oprávnení svoju účasť na workshope zrušiť. V prípade, že ste už uhradili cenu workshopu a zrušíte účasť najneskôr 14 dní pred konaním workshopu, vrátim vám 100% zaplatenej ceny. Pri zrušení účasti v dobe 13 a menej dní pred začatím workshopu, vám nebude zaplatená cena vrátená, ale môžete za seba vyslať náhradníka, ak to umožňuje obsah a charakter workshopu.

4. SÚHLAS S NASTAVOVANÍM A POUŽITÍM FOTOGRAFIÍ A VIDEOZÁZNAMOV. : Zakúpením vstupenky alebo prihlásením na workshop či retreat a zaplatením jeho ceny dávate súhlas s tým, aby v priebehu akcie boli zhotovované fotografie a videozáznamy aj vašej osoby ako účastníka akcie a aby boli použité na dokumentáciu na internetových stránkach a v mojich propagačných materiáloch či sociálnych sieťach. Tento súhlas ste oprávnení kedykoľvek neskôr odvolať prostredníctvom mailovej správy zaslanej na moju mailovú adresu či listom zaslaným na doručovaciu adresu uvedenú vyššie v čl. II VOP. Pri fotografiách a záznamoch nebudú uvedené žiadne vaše ďalšie osobné údaje, pokiaľ sa na tom výslovne nedohodneme.

VI. Údaje o funkčnosti digitálneho obsahu a jeho súčinnosti s hardwerom a softwerom a ochrana autorských práv

1. Digitálny obsah zasielam iba vám, ako Kupujúcemu, na vašu elektronickú adresu, prípadne sprístupnením adresy webovej stránky, kde je obsah umiestnený. Digitálny obsah vyžaduje plnú funkčnosť, aby ste mali k dispozícii hardvérové a softvérové vybavenie umožňujúce otvoriť a pracovať s dokumentami vo formáte .doc, pdf, .mp3 a video formátmi. Na prehranie obsahu on-line kurzu v členskej sekcii je nutné sa prihlásiť do vášho užívateľského účtu zadaním prístupových údajov. Obsah prehráte pomocou internetového prehliadača podporujúceho audio prehrávanie. Softvér musí obsahovať obvyklé zvukové kodeky. Pre on-line prehrávanie obsahu je nevyhnutné, aby ste boli pripojení k sieti s dostatočnou rýchlosťou pripojenia. Ďalej je nutné, aby váš hardvér umožňoval zvukový výstup. Nezodpovedám za nedostupnosť obsahu v prípade nefunkčnosti či pomalej rýchlosti vášho internetového pripojenia. Môže sa stať, že je obsah krátkodobo dočasne nedostupný v prípade údržby dát alebo výpadkov servera. Webové stránky môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.

2. Produkty sú vytvorené s využitím mojich znalostí a skúseností a rokov praxe. Jedná sa o návody a odporúčania a záleží len na vás, ako ich v praxi použijete a akú starostlivosť a úsilie budete venovať uvádzaniu týchto informácií do praxe. Preto nemôžem zodpovedať za to, aké konkrétne výsledky na základe produktov sami dosiahnete. Tieto produkty nemôžu nahradiť osobnú konzultáciu, terapiu a nie sú zdravotnou službou, a teda nenahradzujú ani lekársku či inú zdravotnú starostlivosť. Nezodpovedám za váš prípadný neúspech v aplikácii postupov, rád a odporúčaní uvedených v produkte. Upozorňujem, že nejde o zdravotné služby. Ak je v popise produktu uvedené odporúčanie na predchádzajúcu konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom, berte prosím toto odporúčanie vážne. Poskytovateľ nie je zodpovedný za akúkoľvek zdravotnú či psychickú ujmu vzniknutú objednávateľovi/užívateľovi on-line produktu v dobe využívania zakúpeného on-line produktu. Digitálny obsah je chránený autorským právom a nie je možné ho bez môjho predchádzajúceho výslovného písomného súhlasu ďalej šíriť alebo umožniť jeho použitie ďalším osobám. Porušenie autorských práv je postihnuteľné nielen podľa autorského zákona, ale môže ísť aj o trestný čin.

3. UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET. Po zakúpení on-line kurzu obdržíte po úhrade ceny prístupové údaje k prihláseniu do vášho užívateľského účtu, tak ako je uvedené v časti o dodacích podmienkach (čl. V. VOP). Zaväzujete sa dodržiavať mlčanlivosť o prístupových údajoch a neumožniť ich použitie tretím osobám. Ako Kupujúci sa tiež zaväzujete udržiavať vaše údaje uvedené v používateľskom účte aktuálne a pravdivé. V prípade závažného porušenia vašich povinností vyplývajúcich zo Zmluvy alebo týchto VOP som oprávnená vám užívateľský účet zneprístupniť či zrušiť. Rovnako tak v prípade porušenia vašich povinností týkajúcich sa ochrany autorských práv.

VII. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

1. Zo zákona môže spotrebiteľ od zmluvy uzavretej dištančným spôsobom spravidla odstúpiť bez udania dôvodov v 14-dňovej lehote od uzavretia kúpnej zmluvy. Pretože mi však maximálne záleží na vašej spokojnosti, poskytujem vám nad rámec zákonných povinností garanciu spokojnosti. Máte možnosť v lehote do 30 dní od uzavretia Kúpnej zmluvy odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia akéhokoľvek dôvodu, pokiaľ produkt nesplní vaše očakávania alebo aj z akéhokoľvek iného dôvodu. V takom prípade ma prosím o uplatnení garancie spokojnosti informujte elektronicky na email info@womanessence.sk alebo písomne na adresu uvedenú v úvode týchto VOP. V informácii uveďte, že využívate právo v 30-dňovej lehote odstúpiť od Kúpnej zmluvy v rámci garancie spokojnosti a priložte prosím pokiaľ možno aj doklad o kúpe produktu alebo oznámte aspoň dátum nákupu, vaše identifikačné údaje a údaj o tom, aký produkt ste zakúpili. Odstúpiť (využiť garanciu spokojnosti) je možné jednoducho aj vyplnením formulára, ktorý nájdete nižšie. V prípade použitia vzorového formulára vám bez zbytočného odkladu potvrdím jeho prijatie. Odstúpenie nemusíte nijako odôvodňovať:

Oznámenie o odstúpení od zmluvy

  • Adresát (tu spotrebiteľ vloží meno a priezvisko, adresu a e-mailovú adresu):
  • Oznamujem/oznamujeme (*), že týmto odstupujem/odstupujeme (*) od zmluvy o nákupe tohto tovaru (*)
  • Dátum objednania (*)/dátum prijatia (*)
  • Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov
  • Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov
  • Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov (iba ak je tento formulár zasielaný v listinnej podobe)
  • Dátum(*) Nehodiace sa prečiarknite alebo údaje doplňte.

2. Uplatnenie garancie spokojnosti formou podľa predchádzajúceho odseku v 30-dňovej lehote znamená, že musí byť odstúpenie od Kúpnej zmluvy odoslané mailom na info@womanessence.sk alebo odoslané poštou na moju adresu uvedenú v článku II. ods. 1 VOP. Najneskôr do 14 dní od doručenia oznámenia o využití garancie vám vrátim peniaze, ktoré som od vás prijala ako platbu za produkt. Peniaze vám vrátim rovnakým spôsobom, akým ste ich uhradili, iba ak by ste súhlasili s iným spôsobom platby, s ktorým by pre vás neboli spojené ďalšie náklady.

3. Ako Kupujúci môžete od Kúpnej zmluvy odstúpiť aj v ďalších prípadoch stanovených zákonom alebo Kúpnou zmluvou a VOP, najmä v prípade chybného plnenia (článok VIII. VOP). Ako Predávajúci som oprávnená od Kúpnej zmluvy odstúpiť v prípade podstatného porušenia vašich povinností z Kúpnej zmluvy, najmä v prípade, kedy by došlo k neoprávneným zásahom do webového rozhrania, porušeniu autorských práv a v ďalších prípadoch stanovených zákonom. Pokiaľ by zo strany Kupujúceho nedošlo k úhrade kúpnej ceny ani v lehote 10 dní po splatnosti, Kúpna zmluva sa uplynutím tejto lehoty ruší. V prípade odstúpenia od zmluvy som oprávnená vám okamžite zrušiť prístup do členskej sekcie.

4. V prípade uzavretia Zmluvy o poskytnutí služieb (týkajúce sa workshopov) nie je možné od zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodov (§ 1837 písm. j NOZ), máte však možnosť storna účasti (podrobnosti sú vyššie v čl. V. časti B).

5. Ak je Vám spoločne s produktom, objednaným workshopom či retreatom poskytnutý darček, bonus, je darovacia zmluva medzi nami uzatvorená rozväzovacou podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od Kúpnej zmluvy z vašej strany bez uvedenia dôvodov alebo k odstúpeniu od Kúpnej zmluvy z mojej strany pre podstatné porušenie vašich povinností z Kúpnej zmluvy, stráca darovacia zmluva účinnosť a ste povinní mi poskytnutý darček najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy vrátiť. Všetky darčeky a bonusy sú zasielané či sprístupnené až po úhrade kúpnej ceny, ak nie je na webovom rozhraní uvedené, že sú posielané až po uplynutí lehoty garancie spokojnosti.

VIII. Záruka, práva z chybného plnenia, reklamácie

1. Práva vznikajúce z vadného plnenia sa spravujú platnými právnymi predpismi, najmä ustanoveniami § 2099 až 2112 a § 2165 až 2174 NOZ.

2. Práva zo záruky sa spravujú najmä ustanoveniami § 2113 až 2117 a § 2161 až 2164 NOZ.

3. Ako Predávajúci vám zodpovedám za to, že produkt pri prevzatí nemá vady. Ak ste spotrebiteľom, potom v prípade, že sa vada prejaví do 6 mesiacov od prevzatia, má sa za to, že produkt bol chybný už pri prevzatí. Ak ste spotrebiteľom, zodpovedám aj za to, že sa vady nevyskytnú v záručnej dobe, ktorá je 24 mesiacov od prevzatia produktu.

4. V prípade výskytu vady, ktorú nemožno odstrániť alebo v prípade opakovaného výskytu vady alebo výskytu väčšieho počtu vád máte právo požadovať výmenu produktu za nový alebo od Kúpnej zmluvy odstúpiť. V prípade, že neodstúpite od zmluvy alebo neuplatníte právo na dodanie nového produktu bez vád, môžete požadovať primeranú zľavu. Primeranú zľavu môžete žiadať aj v prípade, že by som nebola schopná vám nový produkt bez vád dodať, rovnako tak aj v prípade, že by som nezjednala nápravu v primeranej dobe alebo že by vám zjednanie nápravy pôsobilo značné ťažkosti. Vzhľadom k charakteru produktu prichádza v úvahu ako vada nedostupnosť časti obsahu, poprípade chýbajúca alebo nečitateľná časť.

5. Práva z vadného plnenia vám nepatria, pokiaľ by ste pred prevzatím produktu vedeli, že produkt má vadu, alebo by ste vadu sami spôsobili. Záruka a nároky zodpovednosti za vady sa nevzťahujú na vady spôsobené nesprávnym užívaním alebo uložením produktu.

6. Pokiaľ vám nebol produkt (resp. pri online kurze prístupové údaje) dodaný v dodacej lehote, prosím, skontrolujte najskôr zložky „hromadná pošta“ alebo spam. Pokiaľ ani tam produkt (prístupové údaje) nenájdete, uplatnite reklamáciu podľa nasledujúceho odseku.

7. Reklamáciu u mňa uplatnite bez zbytočného odkladu po zistení vád. Reklamáciu môžete uplatniť mailom na elektronickú adresu info@womanessence.sk alebo zaslať písomne na adresu uvedenú v článku II VOP. Uvítam, pokiaľ k reklamáciu priložíte aj faktúru či iný doklad o kúpe, popis reklamovanej závady a návrh riešenia reklamácie. Reklamáciu vybavím bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní, pokiaľ sa výslovne nedohodneme inak. O uplatnení a vybavení reklamácie vám poskytnem písomné potvrdenie, ak ste spotrebiteľ.

IX. Vybavovanie sťažností, riešenie spotrebiteľských sporov

1. Ak máte na uzatvorenú Kúpnu zmluvu, jej plnenie či moju činnosť nejakú sťažnosť, kontaktujte ma prosím na adrese uvedenej v článku II. VOP alebo na elektronickej adrese info@womanessence.sk. 

2. Podnikám na základe živnostenského oprávnenia, kontrolným orgánom je príslušný živnostenský úrad, dohľad nad dodržiavaním predpisov o ochrane spotrebiteľov vykonáva Česká obchodná inšpekcia. Dodržiavanie predpisov o ochrane osobných údajov dozoruje Úrad pre ochranu osobných údajov. Aj na tieto orgány sa môžete obrátiť so svojimi sťažnosťami.

3. Ak medzi mnou ako predávajúcim a spotrebiteľom dôjde k spotrebiteľskému sporu, má spotrebiteľ právo na jeho mimosúdne riešenie. Subjektom mimosúdneho riešenia podľa zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa je Česká obchodná inšpekcia. Všetky podrobnosti k mimosúdnemu riešeniu sú uvedené na stránkach Českej obchodnej inšpekcie www.coi.cz Spotrebiteľ môže využiť aj platformu pre riešenie sporov online, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

4. Uvádzam, že nie som viazaná žiadnymi kódexmi správania (§ 1826 ods. 1 písm. e) NOZ).

X. Záverečné ustanovenia

  1. Kúpna zmluva je uzatváraná na dobu určitú, do doby splnenia povinností Predávajúceho a Kupujúceho z vyplývajúcej zmluvy.
  2. Ochrana osobných údajov je riešená samostatným dokumentom, ktorý nájdete na webovom rozhraní.
  3. Vezmite prosím na vedomie, že som oprávnená tieto VOP jednostranne meniť, pre Kupujúceho však vždy platí text obchodných podmienok účinný v okamihu odoslania objednávky.
  4. Tieto VOP sú účinné od 1.11.2023.